DOTA 2

Alckor a OFFak (TI4)

S Dotou jsem se seznámil přibližně v roce 2002, kdy se poprvé objevila v custom mapách. Již předtím jsem občasně trávil svůj volný čas hraním jejího předchůdce AOS (Aeon Of Strife), což byl mód, který původně vznikl (tuším) v editoru Starcraftu.

Hra mě v tu chvíli skutečně chytla, nikdo v tu dobu neměl tušení, jak velká paráda to za pár letu bude. Kdo by čekal, že o deset let později se bude hrát o milióny dolarů?

Dota je pro mě srdcová záležitost, které se věnuji, jelikož mě baví, určitě ji aktivně nehraju každý den a měl jsem několik pauziček, kdy jsem musel přesedlat na jiné tituly, ale to k tomu patří.
Díky Dotě jsem našel spoustu přátel, což je důvod, proč ji vlastně stále hraji, jsou to lidi kolem mě, a to i přes krušné chvilky na TS, které zákonitě musí aspoň jednou zažít každý správný pařan, ale to určitě není jen výsadou Doty. A pak že se hráči nedokáží družit – IN YOUR FACE SOCIETY!

AR Studio

Tento projekt jsme s Alckorem založili proto, jelikož si myslíme, že by u nás pro tento typ zábavy mohl být prostor. Komentování nás baví, a pokud porosteme, tak nás bude bavit ještě víc! Chceme v komentování pokračovat a věříme, že tento projekt by tomu mohl napomoci. Snažíme se do projektu zapojit lidi, kteří jsou ochotní do toho investovat své know-how a čas stejně jako my. Chceme dělat kvalitní obsah, s kterým budeme spokojeni, ale hlavně, s kterým budou spokojeni diváci. Od začátku je tento projekt v rukách diváků, tedy vás, kteří možná právě čtete tyto řádky. Osobně jsem velice vděčný za každou podporu, a pokud se vám skutečně naše streamy líbí, tak budu rád, pokud se o vaše zážitky podělíte s přáteli.
Tak co Láďo, slyšíme se?